Ας διαμορφώσουμε μαζί την απόψη μας!

Περιμένω τα δικά σας σχόλια, κρίσεις και επικρίσεις. Θα δημοσιεύοναι τα πάντα, χωρίς λογοκρισία. Λόγω τιμής... Επικοινωνείστε στο thessaliaover@gmail.com.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Καλωσορίσατε...."σπίτι" ΜΑΣ!!!!!

Ο ελεύθερος χρόνος μου ελάχιστος. Η ανάγκη για επικοινωνία μεγάλη. Οι επιλογές μου έχουν γίνει. Όσο τακτικότερα μπορώ, θα μοιράζομαι μαζί σας τις απόψεις μου για την τρέχουσα πολιτική, οικονομική, κοινωνική -και όχι μόνο- επικαιρότητα, από ένα blog που έφτιαξα πριν αρκετό καιρό, αλλά δε του έδωσα τη σημασία που έπρεπε, αλλά ταυτόχρονα και την αξία που έπρεπε σε εμένα...

Στο χώρο της δουλειάς μου εκτιμώ πολλά άτομα, στο Βόλο ειδικότερα, λίγα. Οι φίλοι από τη δουλειά ακόμα λιγότεροι. Προτάσεις για συνεργασίες; Αρκετές. Λίγες με τιμούσαν. Επειδή για εμένα η φιλία και η εκτίμηση είναι αδιαπργμάτευτες αξίες και επειδή έχει αποδειχθεί πως οι συνεργασίες χαλάνε φιλίες, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις ισχύει, ότι φανερώνουν απλά "χαρακτήρες", επέλεξα όταν έχω κάτι μέσα μου που θέλω να μοιραστώ, να το μοιράζομαι από έναν δικό μου "χώρο". Έτσι αποφεύγονται και οι γκρίνιες: "Γιατί το έστειλες εκεί και όχι σε εμένα"....


Σωστή δε θα είμαι σε όλα. Όχι, αποκλείεται να συμφωνούμε σε όλα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα είμαι αμερόληπτη, πως θα είμαι ΕΓΩ πέρα για πέρα αληθινή, όπως με ξέρετε. Όποιος από εσάς επιθυμεί να δημοσιεύσει κάτι, μπορεί να μου το στείλει και χωρίς λογοκρισία θα το δει δημοσιευμένο. Θέλω απλά να μοιραστούμε σκέψεις, απόψεις, συναισθήματα. Να συνδιαμορφώσουμε γνώμες και αντιλήψεις. 

Αγαπώ τη διαφορετικότητα και πιστεύω στη δυναμή της. Εύχομαι οι δικές σας απόψεις να είναι πολύ διαφορετικές από τις δικές μου, γιατί αυτό είναι που θα προσθέσει, γιατί αυτό είναι που θα βοηθήσει τον κάθε αναγνώστη ξεχωριστά να δημιουργήσει την δική του ολοκληρωμένη άποψη. Σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να μη χάνομαι για μέρες και η επαφή μας να είναι σχεδόν καθημερινή.Το κάνω αυθόρμητα, σήμερα το σκέφτηκα. Συχωρέστε μου τυχόν λάθη και παραλείψεις στην εικόνα του blog. Σιγά σιγά θα διορθωθούν...Περιμένω τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας. Δεν ήθελα να δείτε κάτι τέλειο, άλλωστε η μαγεία κρύβεται στις ατέλειες.... Σας φιλώ!!! 

ΥΓ. Ευχαριστώ την αγαπημένη Ιουλία Λαϊου για την εξαιρετική φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου